Wednesday, August 19, 2009

Makluman Jualan CD MTS!!~

Kepada sesiapa yang berminat terutamanya kepada para mahasiswa/i baru. Kami pihak Exco P&P MPP ingin membuka tempahan bagi jualan CD MTS Intake July 1/2009/2010. Anggaran harga jualan CD adalah RM5 seunit. Keterangan CD adalah seperti berikut;

CD (RM5) ;
Mengandungi sekitar ~1500++ gambar dan pelbagai video sepanjang MTS berlangsung.

P/S : Tempahan boleh mula dibuat dengan menyatakan nama dan alamat hostel serta nyatakan bilangan. Sama ada respon di post ini atau SMS kepada wakil P&P (013-3010693).

Cth :
Mohd Farouq bin Ridhwan, A3-2F-02, CD (1 unit)
Irma Nadia bt Hilmi, J3-1F-04, CD (2 unit)

MTS CD : Intake July 1/09/10
~ RM 5.00 each ~
Contents of 1500++ Pictures and Montage Video of the whole program.  

* Pihak kami akan mengumpul maklumat dan memproses tempahan secepat mungkin. Terima kasih. Iklan berkait (klik di sini).

Labels:

4 Comments:

At August 31, 2009 at 2:47 PM , Blogger mishaq said...

fatimah bt abd rahaman, J2-3F-U4 (1 unit)

 
At September 1, 2009 at 5:18 PM , Anonymous MPP-SRC said...

sekiranya masih belum beli (di bazar).. sila msg 0133010693 dan beritahu bila waktu free ada d ostel.. CD akan dihantar ke ostel.. terima kasih~

 
At September 2, 2009 at 12:44 PM , Blogger Abby said...

klau sy nk free bleh x..hehehehehe

 
At October 24, 2009 at 10:25 PM , Anonymous Anonymous said...

assalamualaikum..
firstly tahniah kpd mpp 09/10 yang byk membantu student.

aku nk komen ckit pasal jana niaga.aku mmg x puas hati...

first diorang masuk rumah aku mcm pencuri..diorang ketuk pintu blum sempat aku buka,diaorg dah masuk guna kunci spare.lepas tu terus saman student coz x daftar brg electri.actually aku dah isi form utk brg electric tp blum sempat daftar tetiba diorang ckp kurang ajar dgn aku...dah la prempuan staff tu pastu masuk bilik laki ckp plak kurang ajr..pastu ytau nak saman student.bayangkan lah aku kena saman rm 50,haouse mate aku plak rm 50 setiap sorang.umah ada 6 orgg.bygkan 1 umah kena saman rm300. dah tu senang je ckp kalau x nak bayar diorang bg nama kat HEP.
jana niaga mmg byk masalah setiap sem seperti yg kita tau sistem clearance,kualiti hostel ngan tahap keselamtan dan sistem saman menyaman.aku mmg benggang giler ngan jana niaga...aku nak jananiaga di bubarkan sertta merta...staff diorang kurang ajar..muliut sedap je maki hamun student..diarang ingat diarang ni saper?? dduit gaji diorang pun dari duit kita gak.klau x der kita mana un isel nak cri duit nak bayar company diorang....pastu ckp plak main lepas...

aku nak ambil tindakan pasal kes ni..hrp mpp bantu aku selesaikan masalah ni kat HEP.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home