Monday, August 10, 2009

.:: Hari Perancangan MTS Julai 2009 ::.

Hari perancangan untuk MTS bagi kampus UNISEL BJ telah diadakan pada 4 Ogos (sebaik pulang dari induksi MTS) hingga 7 Ogos 2008. Para fasilitator yang telah dibahagikan mengikut biro, bersedia untuk melaksanakan tugasan dan tanggungjawab masing-masing. Antara perbincangan dan perlaksanaan selama 4 hari di hari perancangan MTS adalah seperti Pembentangan Master Plan setiap biro, penyediaan backup plan, pelaksanaan Checklist Biro sepanjang MTS dan sebagainya. Berikut adalah gambar-gambar sepanjang hari perancangan MTS, bermula dari sesi fotografi biro sehingga simulasi Hari Pendaftaran pelajar baru serta Pembentangan Akhir Master Plan setiap biro.

* Sesi fotografi selesai dijalankan. Tahniah biro Tugas-tugas Khas dalam melayani kerenah para fasilitator dan berusaha mendapatkan yang terbaik.

* Turut diadakan sesi beriadah sesama fasilitator di PKP.

* Ucapan oleh Ketua Pengarah MTS iaitu Saudara Merico bin Achenk Abdullah, dan wakil-wakil biro membentangkan Master Plan.

* Pembentangan Master Plan akhir dan Simulasi Hari Pendaftaran Pelajar Baru.

Bermula 8 Ogos 2009, MTS bermula! Semoga berjaya kepada semua fasilitator MTS Julai 2009. Tahniah dan terima kasih didahulukan dari pihak kami. !~

Labels:

4 Comments:

At August 10, 2009 at 7:28 AM , Anonymous X-FIMAS said...

Great job Special Task Bureau...
dgr cter bukan PEMATEK dah ye? bagus2 kreatif..
pemilihan yang various..
hope gempak ar montage!
all da best..

 
At August 15, 2009 at 10:34 PM , Blogger EPAL...NORFAEZAH MOHD NUR said...

slmualaikum...apa2pun tahniah kpda smua mpp.... cuma nk beri komen skit berkenaan ttng masa....x d tepati mnjadikn new studnt kelam kabut...huhuhuhu yang lain smuanya best!!....sy komen ttng masa ni sal harap mmp dapat mngubahnya....dan sy oimen ttng masa ni juga sal sy new studnt mts heehehhhe all the best...amin ya robal alamin

 
At August 17, 2009 at 7:43 PM , Blogger EPAL...NORFAEZAH MOHD NUR said...

.....

 
At August 17, 2009 at 10:21 PM , Anonymous Anonymous said...

Bagus TTK sem ni. Kerja yg bagus. TTk kali ni lagi bagus dari ttk sem lepas. Puas dapat tgok video ttk wat kali ni..mmg great job la korang..!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home