Saturday, April 11, 2009

Borang Fasilitator Minggu Tekad Siswa (MTS) Ambilan Mei 2009

Buletin Bestari Jaya

kepada mana-mana pelajar yang berminat untuk menjadi fasilitator bagi ambilan pelajar baru sesi mei 08/09 sila ke Pejabat Hal Ehwal Pelajar untuk mengambil borang.

Ambilan borang telah dibuka semenjak seminggu yang lepas dan akan ditutup tarikh pengambilan dan penghantaran adalah pada 13 April 2009 iaitu pada hari Isnin.

Pelajar yang telah menghantar borang akan dihubungi bagi menghadiri sesi temuduga. Tujuan utama sesi temuduga ini dijalankan adalah untuk melihat sejauh manakah kesungguhan dan pengetahuan pelajar untuk berkhidmat bersama universiti. selain itu, dengan mengadakan temuduga sebegini kami dapat mengenali pelajar dengan lebih dekat serta mendapat 'feedback' tentang keinginan pelajar itu sendiri.

Etika pemakaian untuk temuduga adalah semi formal dan sopan.

Bagi memudahkan pelajar mengatur jadual berkaitan Minggu Tekad Siswa, kami sediakan panduan waktu:

NEW STUDENTS REGISTRATION : 23 MAY 2009
NEW STUDENTS ORIENTATION : 23 - 28 MAY 2009


Students who are interested to be a facilitator for intake May 08/09 please go to Student Affairs Office to take a form.

The form has opened since last one week and date of submission is on 13 April 2009 namely on Monday.

Student had sent form would contact to attend interview session. The purpose of interview session is to carried out was to see as far where seriousness and student knowledge to serve with university. apart from that, with interview as such we get to know student closer and get feedback of student's wish.

Dress code for interview is semi formal and proper attire.


Salam Kasih Sayang.Salam Perjuangan.Salam Perpaduan.

Wan Azraei Wan Husain
Yang di-Pertua (YDP)
Majlis Perwakilan Pelajar UNISEL (MPPUNISEL)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home